1. Produkt - usługa który sprzedaję jest bardzo słaby - Dlaczego więc podjąłeś pracę w tej firmie, jeśli nie wierzysz w produkt?
2. Cena jest zbyt wysoka - Sprzedawaj wartość a nie cenę, niską ceną sprzedają amatorzy.
3. Nie ma czasu na poszukiwanie nowych klientów - Znajdź czas, planuj i eliminuj pożeraczy czasu.
4. Nasi konkurenci są lepsi. Czy wiesz czemu są lepsi i jak wyróżnić się od konkurentów? Czy kupujesz ich PR zamiast wierzyć w swoją firmę?
5. Nikt teraz nie kupuje - Twórz pilną potrzebę zakupu i poczucie wysokiej wartości, większość firm znajdzie budżet i podejmie decyzję, jeżeli dostrzeże wartość, następnie mając doświadczenie zacznij się nim chwalić i opowiadać o tym jak pomagasz innym.
6. Mój produkt jest pospolity - Czy to zboże, olej, serwetki? Dobry sprzedawca nawet z tymi podstawowymi produktami zbuduje wartość i różnicowanie.
7. Klienci nie oddzwaniają na moje telefony - Dałeś im powód, aby oddzwonili?
8. Za mało osób wie o naszych produktach - Zróbcie więcej reklam, sposobów jest tysiące, najważniejsze jest aby być aktywnym.
Damian Wilpert