10 wymówek, których najlepsi sprzedawcy nigdy nie użyją

1. Produkt/usługa który sprzedaję jest słaby - Dlaczego więc podjąłeś pracę w tej firmie, jeśli nie wierzysz w produkt?

2. Cena jest zbyt wysoka - Sprzedawaj wartość a nie cenę, niską ceną sprzedają amatorzy.

3. Nie ma czasu na poszukiwanie nowych klientów - Znajdź czas, planuj, trzymaj się harmonogramu i bezlitośnie eliminuj pożeraczy czasu.

4. Nasi konkurenci są lepsi. Czy wiesz dlaczego i jak odróżnić się od konkurentów? Czy kupujesz ich PR zamiast wierzyć w swoją firmę?

5. Nie mamy wystarczającego wsparcia - Szukasz kogoś innego by wykonał twoją pracę? Czy aby na pytania Klienta nie ty sam powinieneś móc odpowiedzieć? Jeśli nie, idź do szefa ze szczegółami.

6. Nikt teraz nie kupuje - Twórz pilną potrzebę zakupu i poczucie wysokiej wartości, większość firm znajdzie budżet i podejmie decyzję, jeżeli dostrzeże wartość.

7. Mój produkt jest pospolity - Czy to zboże, olej, serwetki? Dobry sprzedawca nawet z tymi podstawowymi produktami zbuduje wartość i różnicowanie.

8. Nie mogę umówić się na spotkanie - To nie jest problem z kontaktem, zaufaniem, komunikacją. Nie jesteś na tyle interesujący, aby z tobą porozmawiać.

9. Nie oddzwaniają na moje telefony - Dałeś im powód, aby oddzwonili?

10. Za mało osób wie o naszych produktach / zróbcie więcej reklam - Marketing i sprzedaż to dwie różne rzeczy - czy zamknąłeś każdą sprzedaż z którą miałeś do czynienia?

Social Media

Opinie uczestników Wszystkie