Sposoby pokonania lęku przed spotkaniem
Bądź ekspertem w sprawach produktu, usługi którą sprzedajesz, tak żeby wiedzieć wszystko na temat korzyści i zastosowań, wykonuj dużą ilość spotkań, analizuj co robiłeś dobrze a co możesz poprawić, dzięki temu wzmocnisz wiarę we własne umiejętności, każde spotkanie traktuj jako naukę pozwalającą rozwijać twoje silne strony, z każdej obiekcji i odmowy można się czegoś nowego nauczyć, miej na uwadze, że sprzedaż jest to pomaganie klientom, a nie narzucanie się na siłę.
Obiekcje klienta, "cena jest za wysoka?"
Spokojna rozmowa z klientem, w momencie kiedy otrzymujesz informacje, że cena jest za wysoka, to odbij piłkę i zapytaj co oprócz ceny jest dla klienta jeszcze ważne, istotne jest aby nie bać się rozmów, bo obiekcje zawsze się pojawią w jakiekolwiek branży będziesz pracował, klucz to poznanie własnego produktu i budowanie pewności siebie, jeżeli klient zauważy paraliż po niewerbalnym Twoim zachowaniu, to będzie dla niego sygnał, że ma Cię w garści. Spokój, spokój i budowanie pewności siebie a efektywność spotkań będzie lepsza.
Kolejna obiekcja, "chciałbym to przemyśleć"
Co, w szczególności, chciałby Pan przemyśleć? odbijamy pytaniem
otwartym.
Jak zbić obiekcję „nie mogę teraz rozmawiać”
Rozumiem, czy mogę zadzwonić do Pana/Pani za trzy godziny?
Kiedy mogę do Pani/Pana zadzwonić?
Kiedy będzie mógł/a Pan/Pani rozmawiać?
Trening czyni mistrza, najlepsza inwestycja, inwestycja w siebie!
Z pozdrowieniami
Damian Wilpert
www.deaszkolenia.pl
www.deastudio.pl